Aлат за дигитални маркетинг

Вероватно сте стотину пута чули да је оптимизација за претраживаче (СЕО) витални алат за дигитални маркетинг, али чак и ако имате основно разумевање шта она укључује, можда још увек нећете добро разумети ово сложено и вишестрано створење.
СЕО се састоји од више различитих елемената, а знање о томе шта су и како функционишу кључно је за разумевање зашто је СЕО толико важан. Укратко, СЕО је значајан јер чини вашу веб локацију видљивијом, а то значи већи промет и више могућности за претварање потенцијалних клијената у клијенте.
Осим тога, такође је драгоцен алат за подизање свести о бренду, изградњу односа са потенцијалним клијентима и позиционирање себе као ауторитативног и поузданог стручњака у својој области. Дакле, без одлагања, ево свега што требате знати о СЕО -у и зашто је од виталног значаја у данашњем дигиталном свету.

Кључни елементи СЕО -а

Вероватно сте стотину пута чули да је оптимизација за претраживаче (СЕО) витални алат за дигитални маркетинг, али чак и ако имате основно разумевање шта она укључује, можда још увек нећете добро разумети ово сложено и вишестрано створење.
СЕО се састоји од више различитих елемената, а знање о томе шта су и како функционишу кључно је за разумевање зашто је СЕО толико важан. Укратко, СЕО је значајан јер чини вашу веб локацију видљивијом, а то значи већи промет и више могућности за претварање потенцијалних клијената у клијенте.
Осим тога, такође је драгоцен алат за подизање свести о бренду, изградњу односа са потенцијалним клијентима и позиционирање себе као ауторитативног и поузданог стручњака у својој области. Дакле, без одлагања, ево свега што требате знати о СЕО -у и зашто је од виталног значаја у данашњем дигиталном свету.

СЕО ван странице

СЕО изван странице укључује праксе спољне оптимизације које се дешавају ван ваше веб локације, а не на њој. Главна техника која се користи за СЕО ван странице је изградња повратних веза јер квалитетни повратни линкови на вашу веб локацију са спољних веб локација говоре претраживачима да је ваша веб локација вредна и квалитетна, и то гради ауторитет.

Постоје многе тактике за стварање повратних веза, а неке од тренутних најбољих пракси укључују гостујуће блоговање, стварање много инфографика које ће се веома делити и помињање утицаја у вашем садржају.

Локални СЕО

Локални СЕО постаје све важнији јер све више људи користи мобилне уређаје за претраживање. Ових дана 57% свих претраживања врши се са таблета и паметних телефона, а половина тих претрага има локалну намеру.

На пример, ако сте били власник ресторана, локални СЕО би осигурао да ће људи из вашег краја тражити најбоље ресторане у граду наићи на вашу веб локацију. Уз коришћење локалних кључних речи, друге најбоље праксе за СЕО укључују укључивање захтева за унос директоријума, креирање страница за вашу локацију специфичних за локацију и креирање страница за ваше предузеће на Мом предузећу на Гоогле-у, Гоогле+ и Гоогле мапама.


Кључне речи
Давно су прошли дани када су кључне речи биле једина СЕО техника која је била важна, али то не значи да још увек нису кључне. Разлика је у томе што се данас кључне речи морају добро истражити, пажљиво одабрати и разумно користити у вашем садржају како би биле ефикасне. Али шта су заправо кључне речи? Кључне речи су речи и изрази које потенцијални клијенти користе за проналажење онлајн садржаја, а које брендови затим могу да користе за повезивање са потенцијалним купцима који траже њихове производе и услуге.
Приликом истраживања кључних речи важно је тражити оне које имају високу стопу претраживања и ниску конкуренцију и одабрати кључне речи са кратким репом (попут пса), кључне речи са дугим репом (као што су штенци теријера на продају) и локалне кључне речи (као што је штенци на продају у Бостону) да раде на вашем садржају. Такође можете користити кључне речи за оптимизацију свих својих наслова, УРЛ адреса и других СЕО елемената на страници (о томе касније).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *